Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

ΔΉΛΩΣΗ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΎ ΣΎΜΒΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Π.Δ ΤΟΥ Γ.Σ ΗΡΑΚΛΗ

Θεσσαλονίκη 7-10-2017
Αγαπητοί φίλες και φίλες
Συναθλητές Συναθλήτριες του judo
Το τελευταίο διάστημα  με αφορμή τα επεισόδια που προκάλεσε (προπονητής) δεν θα τον έλεγες, γιατί δεν έχει τα τυπικά προσόντα πτυχίο Γ κατηγορίας της Γ.Γ.Α και άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος  στον συμπολίτη αλλά και σε σωματείο της Τούμπας ,άνοιξαν συζητήσεις για τα γεγονότα που συνέβησαν πριν από 17 χρόνια.
Πριν 17 χρόνια διέκοψα τις σχέσεις μου με τον πρώην δάσκαλό μου μετά την επιστροφή μου από το KODOKAN.
Διέκοψα  κοινή συναινέση την συνεργασία μου με ιστορικό σωματείο όπου ξεκίνησα  την καριέρα μου ως προπονητής . 
Τον πρώην δάσκαλό μου τον τίμησα το 2001 στο δεύτερο τουρνουά Ιθάκη δεν του έστειλα ούτε εξώδικο ούτε τον έβρισα με χυδαίο τρόπο όπως το έκανε ο δήθεν προπονητής . 
Υπήρξαν γεγονότα που ο πρώην δάσκαλός  μου με εξόργισε   Η πίεση που ασκούσε για την μεταγραφή του Σ.Γ ήταν άθλια γιατί του εξήγησα ότι ο Γ.Σ ΗΡΑΚΛΗΣ δεν είχε διοικητικό
συμβούλιο για την υπογραφή της μεταγραφής του στον συμπολίτη Η μεταγραφή του έγινε μόλις σχηματίστηκε Δ,Σ 
Ως μέλος του KODOKAN έστειλα επιστολή και ζήτησα την επιτροπή που τον εξέτασε για το 
5 ο νταν η απάντηση ήταν αυτή που κατά καιρούς την βγάζουμε στον ιστότοπο μας.
Η απάντηση ήρθε στον Γ.Σ τον Μάρτιο του 2012 Στο φως της δημοσιότητας ήρθε το 2013 όταν αυτός που τον έβρισε του έστειλε εξώδικα και ο Ανακατωσούρας  (ο αλλάζω προπονητές σαν τα πουκάμισα) ήθελαν να πάνε στον Δάσκαλο μου στην Ιαπωνία. 
Στις σημερινές συνθήκες οποιαδήποτε επικοινωνία μαζί του θα επηρέαζε Αρνητικά τις Σχέσεις του Γ.Σ ΗΡΑΚΛΗ με την Πατρίδα του Τζούντο.  
Οι σχέσεις του Γ.Σ ΗΡΑΚΛΗΣ βασίζονται στις Ηθικές Αξίες του JUDO 

   ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ ΜΑΪΣΤΡΕΛΛΗΣ 
  
  Υ.Γ Εξώδικο δεν του έστειλα.  Πελάτες στο Ιατρείο του, έστελνα, συναδέλφους μου και           φίλους μου.  
  

  
       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου