Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΚΟΥΡΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΤΟΥ JUDO ΣΤΟ ΤΕΦΑΑ ΤΟΥ ΑΠΘ ΚΥΡΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ΖΑΓΓΕΛΙΔΗ

1.         Είμαι συνεχώς κυρίαρχος των σκέψεων μου και καλλιεργώ μόνο καλές σκέψεις. Στην  αίθουσα προπόνησης (dojo) κυριαρχώ τις ψυχικές διαθέσεις μου για να μη δυσχεραίνω την εργασία των συναθλητών μου και τη δική μου .
2.         Πάντοτε προσέχω τα λόγια μου για να μη προφέρω λόγια περιφρονητικά ή ενοχλητικά.  Πάντοτε λέω την αλήθεια. Θέλω να ακούω δύο φορές, να κρίνω και στη συνέχεια να μιλώ, για αυτό έχω δύο αυτιά και μία μόνο γλώσσα .
3.                  Θέλω να είμαι υπεύθυνος για τις πράξεις μου. Μάχομαι μόνο για την καθαρή αλήθεια και το καλό.  Ποτέ δεν θα ζημιώσω κανένα με τις πράξεις μου .
4.                  Θα αστειεύομαι και θα γελώ με τους συναθλητές μου αλλά ποτέ δεν θα χλευάζω και δεν θα διαταράσσω επίσημες στιγμές (τελετές ).  Θέλω να χαίρομαι με κάθε τι ωραίο. 
5.                   Θα ακούω τις συμβουλές των προπονητών μου και των πιο έμπειρων συναθλητών μου και θα προσπαθώ να τις εφαρμόσω. Σε καταστάσεις που απαιτούν σοβαρότητα θα παραμένω σοβαρός.  Εάν έχω διαφορετικές προσωπικές απόψεις θα τις εκφράζω φανερά.
6.                   Στις ώρες προπόνησης δεν κάνω τίποτε άλλο εκτός από το άθλημα μου.  Θέλω να συντονίζω όλες μου τις σκέψεις μόνο πάνω σε αυτό. Θα προοδεύσω προσπαθώντας για τη μέγιστη απόδοση.  Θέλω να βοηθήσω και άλλους να γνωρίσουν το άθλημα μου με όλη του τη λαμπρότητα και ομορφιά .
7.                   Κατά τη διάρκεια των αγώνων μάχομαι θαρραλέα και τίμια.  Σέβομαι τον αντίπαλο μου.  Θα πασχίζω συνέχεια να πετυχαίνω νίκες για την πατρίδα και την ομάδα μου.  Σαν νικητής δεν θα κομπάζω, ενώ σαν ηττημένος θα προπονούμαι δεκαπλάσια για να προετοιμαστώ. 
8.                   Στους πόνους δεν θα μεμψιμοιρώ  αποδεικνύοντας σθένος και αυτοκυριαρχία.  Δεν θα χαλώ την διάθεση των συναθλητών μου με ουρλιαχτά και κλάματα.  Θα συγχωρώ αυτόν ο οποίος με ή χωρίς τη θέληση του μου προξένησε τους πόνους αυτούς.
9.                   Θα μάχομαι τίμια και σωστά και δεν θα καυχιέμαι.  Δεν θα συμπεριφέρομαι σαν βεντέτα ούτε θα επιδιώκω την αυτοπροβολή μου.  Εάν εξαναγκασθώ να αμυνθώ για μένα ή για άλλους δεν θα συμπεριφερθώ σαν άγριος και θα χρησιμοποιήσω τη δύναμη και τις γνώσεις μου για την επίτευξη του καλού και την υπεράσπιση της αλήθειας.
10.         «Ο σώφρων υποχωρεί» λέει η παροιμία.   Θέλω τόσο στην καθημερινή μου ζωή, όσο και στις προπονήσεις να υποχωρώ για να κερδίζω.  Ποτέ δεν τρέπομαι σε φυγή από δειλία και δεν αποφεύγω τον κίνδυνο γυρίζοντας τις πλάτες.  
ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ !
                                                                                     JIGORO KANO
                                                                                    
                                                                                                  Επιμέλεια

                                                                                                                                Γ. Ζαγγελίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου